Android one 4G , General mobile TEST



UKRATKO: Ja sam prije ovog moba bio 4. god. na legendarnom wp Nokia Lumia 925 koji je kroz sve aplikacije prolazio brže od zmaja, sada osjetim razliku, ali je zanemariva. Koristim ga 2mj. i niti jednom nije bilo potrebe za gašenjem ili resetom.
Tipkanje je nepogriješivo.
Teško mi je bilo držati kameru i mob pa su zato takve snimke. Samo jednom mi je ovako dugo otvarao stranicu 24 sata.
Nadam se da ste skužili bar nešto iz videa bez zvuka :)

Snimano sa Nokia Lumia 635.
Preko dana sam pročitao za nadogradnju na nougat i već navečer istog dana sam ga dobio.

ŠTO REĆI UKRATKO: specifikacije su jako slične kao na Samsung A3 (2017) i imao sam prilike usporediti te mogu reći samsung kod svakodnevnog korištenja blokira,a skuplji je za 400kn.

NAKON 6MJ. KORIŠTENJA
leće kamere mu se izgrebalo
masku sam našao jedino na ebay
Do prije neki dan sve je radilo kao i na početku i onda je rekao da mu je puna memorija.
Ja sam izbrisao igrice i ostalo je 20ak aplikacija facebook,whatsapp,viber,zaslon,uređenje slika,karte,uber... Puno sam igrica u ovih 6mj. instalirao i deinstalirao. Nakon izbrisanih igrica oslobodio je samo 1gb prostora što je već za 1. dan popunio sa ažuriranjem. Izbrisao sam sve iz predmemorije, ali nije baš puno dobio. Od prvog dana koristim i CM security.
Kad otvorim postavke pohrane i odaberem unutarnju djeljenu pohranu: aplikacije su 3,3gb ,sustav 2,54gb i ostalo 7,70gb.
Sutra ću ga resetirati i nadam se da će "ostala memorija" biti 0gb
Javim se sa daljnjim informacijama... točno vidite na videu kada je bio novi da je ta memorija bila 0gb
Tako je i bilo ostala memorija 0 i sada sam instalirao samo 3igre i tri aplikacije i sve radi kao prvog dana.
Još bi rekao da je instalirani original google crome je jako spor od 7 instaliranih pretraživača bio je najsporiji.
Istina je da pokreće real racing3 bez zastajkivanja ali se jako grije.
Kod surfanja na nettu zagrijava se osjetno.

Evo sada već nema 1,5mj. male nadogradnje i aplikacije KEEP i GMAIL imaju bugove. Čitao sam da android neće više proizvoditi mobitele pa valjda će biti i manje nadogradnji.

Htio bih reći iz moga iskustva: mobiteli kupljeni otključani dobijaju više nadogradnji nego preko operatera. Čini mi se da je došlo vrijeme kako prije nadogradnju dobiju kineski mobiteli nego europski.

source

Comments